باشگاه خدادادی

آموزش تکواندو*اخبار ورزشی*

باشگاه خدادادی

آموزش تکواندو*اخبار ورزشی*

اخبار ورزشی>مهدی رحیمی شاگرد استاد خدادادی در مسابقات انتخابی خ


به گزارش هیت تکواندو شهر قدس:مهدی رحیمی در بازی انتخابی خردسالان که در خانه تکواندو برگزار شد نفر سوم و به تیم ملی دعوت شد.



اخبار ورزشی>مهدی رحیمی شاگرد استاد خدادادی در مسابقات انتخابی خ


به گزارش هیت تکواندو شهر قدس:مهدی رحیمی در بازی انتخابی خردسالان که در خانه تکواندو برگزار شد نفر سوم و به تیم ملی دعوت شد.



اخبارورزشی>تکواندوکار به اردو تیم ملی دعوت شدند







طوفانبخش:تکواندو در میانه حرف اول را می زند
رییس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت:میانه با امکانات محدودی که داشت با همدلی و اتحاد بین اعضاء معتقد هستم که به خوبی میزبان مسابقات کشوری را انجام داد.

کاظم طوفانبخش،رییس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی،اظهار داشت:سعی کردیم شانزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری جوانان و بزرگسالان را به بهترین شکل برگزار کنیم که البته مردم تکواندو دوست میانه نیز در این خصوص استقبال بسیار مطلوبی را از این رقابتها انجام دادند و فکر می کنم که سایر تیمها نیز از این میزبانی رضایت داشته باشند.

وی ادامه داد:در سالن از تماشای مبارزات زیبا واقعا لذت بردم و رقباتها بسیار نزدیک بودکه این نشان از اقتدار و رشد تکواندو در کشورمان دارد به همین منظور پیشنهاداتی را به سید محمد پولادگر دادم که امیدوارم مورد قبول قرار بگیرد.

طوفانبخش افزود:بدون شک تکواندو ورزش اول میانه محسوب می شود به نحوی که بیشتر جوانان آن یا تکواندو تمرین می کنند و یا اینکه به این رشته المپیکی علاقه دارند ولی در هر صورت تکواندو در میانه حرف اول را می زند.

وی در خصوص پیشنهاد خود به فدراسیون تکواندو نیز اشاره کرد:با توجه به پتانسیل بالایی که آذربایجان شرقی و تبریز در تکواندو دارد به رییس فدراسیون پیشنهاد کردم که در آینده تورنمنت بین المللی را در تبریز و به صورت دائمی برگزار و البته آنرا در برنامه فدراسیون و حتی در جهان ثبت کنیم که تلاش می کنیم که نظر مسئولین را برای این تورنمنت بین المللی جلب کنیم.












اخبار تکواندو>هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو ش

هادی ساعی، پرافتخارترین تکواندوکار کشورمان در پایان نشست سرمربی تیم ملی با مسئولان فدراسیون تکواندو به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شد.

به گزارش شبکه ایران، این جلسه عصر شنبه در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد که در آن ضمن بررسی برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای حضور در بازی‌های المپیک و مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، همکاران فریبرز عسگری در تیم ملی مشخص شدند.

همچنین هادی ساعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی تکواندو انتخاب شد و از زمان تشکیل اردو کار خود را آغاز خواهد کرد. وی پیش از این در تیم تکواندو نوجوانان ایران نیز که عسگری مسئولیت آن را برعهده داشت، به عنوان مدیرفنی فعالیت می کرد. پیش از ساعی، حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم ملی تکواندو ایران بود.

علی محمد بسحاق که در تیم‌های تکواندو نوجوانان و دانشجویان ایران سابقه همکاری با عسگری را دارد نیز به عنوان بدنساز تیم ملی تکواندو انتخاب و معرفی شد. نفر سوم کادر فنی نیز به زودی با معرفی سرمربی تیم ملی و موافقت فدراسیون کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی تکواندو طبق اعلام فدراسیون از فردا دوشنبه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.


اخبار>آزمون 209


آزمون ۲۰۹ آقایان 

روز جمعه
دراستادیوم تختی
برگزار می شود


به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون ۲۰۹ ارتقاء کمربند کشوری

قرمز تا مشکی دان ۲ مورخ ۹/۴/۹۱ می رسانیم :

آزمون راس ساعت ۸ صبح

با حضور نماینده فدراسیون

در محل استادیوم تختی – سالن هیئت

برگزار می گردد.

ورزش>علی کریمی :در ایران بمانم فقط برای پرسپولیس بازی میکنم



بازیکن تیم فوتبال شالکه آلمان که پس از چندماه حضور در بوندس لیگا به ایران بازگشته است با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس، گفت:« بی‌تردید چنانچه در ایران باشم در این باشگاه را خواهم زد و در صورتی که این در باز شود آدرس دیگری را نمی شناسم.»


علی کریمی که چند ماهی را به عضویت تیم شالکه آلمان درآمده بود و با این تیم تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت در برگشت به تهران ضمن بیان این مطلب گفت:« اگر چه فرصت چندانی برای بازی پیدا نکردم اما همین که به عنوان یک ایرانی در صف تیمی مدعی در بالاترین سطح جهان قرار گرفتم احساس غرور و شادمانی داشتم و در این مدت تمرینات بسیار منظم و سنگینی را پشت سر گذاشته و با وجود چندین مصدومیت در شرایط خوبی قرار دارم

ادامه مطلب ...

ورزش>انتقاد علی دایی از لیگ برتر



*علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی حاضر شد و در ابتدای سخنانش گله‌هایی از سازمان لیگ داشت.

وی در این رابطه گفت: «گله من از سازمان لیگ این است که برای هر بازی یک ساعتی نشست خبری می‌گذارند. امروز من در تمرین بودم و وسط تمرین به اینجا آمدم. نشست را یک روز ساعت 2 برگزار می‌کنند و یک روز ساعت 7. من ساعات تمرین‌های تیمم را از قبل مشخص می‌کنم، اما متاسفانه تمرین را رها کردم و به اینجا آمدم.»
سرمربی تیم پرسپولیس درباره تیم سپاهان نیز گفت: «از سپاهان سخن گفتن کاری بیهوده است. تیم خوبی است که نتایج بسیار خوبی هم گرفته و بازی سختی مقابل آنها داریم. اما تنها راه‌مان این است که مقابل سپاهان پیروز شویم تا برای قهرمانی در جام حذفی امیدوار باشی
ادامه مطلب ...