باشگاه خدادادی

آموزش تکواندو*اخبار ورزشی*

باشگاه خدادادی

آموزش تکواندو*اخبار ورزشی*

اخبار ورزشی >فوتبال ملی

 


اخبار ورزشی >    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نمی‌دانم چرا سرمربی تیم ملی بدون هیچ جلسه تمرینی 5 بازیکن پرسپولیس را کنار گذاشت؟»دایی در خصوص خط خوردن 5 پرسپولیسی از لیست تیم ملی گفت: «واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم. اصلا چرا 9 نفر از ما به تیم ملی دعوت شدند و چرا 5 نفر از آنها به یک بار خط خوردند؟ نمی‌دانم در مورد این اتفاق چه حرفی بزنم. از آقای کروش بعید بود که اینکار را انجام بدهد. بازیکنان ما حتی یک تمرین هم با تیم ملی نکردند، اما خط خوردند. نمی‌دانم دلیل این کار چه چیزی بود و این موضوع برای من جای سؤال دارد.»

وی افزود: «یکی از بزرگ‌ترین سؤال‌های من در این باره این است که چرا محمدنوری خط خورده است؟ نوری در فصل جاری عصای دست من در پرسپولیس بود. او خوب بازی کرد، گل زد، پاس داد و برای تیمش بسیار مؤثر بود، اما بدون آنکه یک جلسه تمرینی بازیکن را ببینند او را خط زدند. واقعا کار کروش عجیب بود و دلیلش را هم نمی‌دانم









*سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نمی‌دانم چرا سرمربی تیم ملی بدون هیچ جلسه

تمرینی 5 بازیکن پرسپولیس را کنار گذاشت؟»

دایی در خصوص خط خوردن 5 پرسپولیسی از لیست تیم ملی گفت: «واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم. اصلا چرا 9 نفر از ما به تیم ملی دعوت شدند و چرا 5 نفر از آنها به یک بار خط خوردند؟ نمی‌دانم در مورد این اتفاق چه حرفی بزنم. از آقای کروش بعید بود که اینکار را انجام بدهد. بازیکنان ما حتی یک تمرین هم با تیم ملی نکردند، اما خط خوردند. نمی‌دانم دلیل این کار چه چیزی بود و این موضوع برای من جای سؤال دارد.»
وی افزود: «یکی از بزرگ‌ترین سؤال‌های من در این باره این است که چرا محمدنوری خط خورده است؟ نوری در فصل جاری عصای دست من در پرسپولیس بود. او خوب بازی کرد، گل زد، پاس داد و برای تیمش بسیار مؤثر بود، اما بدون آنکه یک جلسه تمرینی بازیکن را ببینند او را خط زدند. واقعا کار کروش عجیب بود و دلیلش را هم نمی‌دانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد