باشگاه خدادادی

آموزش تکواندو*اخبار ورزشی*

باشگاه خدادادی

آموزش تکواندو*اخبار ورزشی*

اخبارورزشی>تکواندوکار به اردو تیم ملی دعوت شدند







طوفانبخش:تکواندو در میانه حرف اول را می زند
رییس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت:میانه با امکانات محدودی که داشت با همدلی و اتحاد بین اعضاء معتقد هستم که به خوبی میزبان مسابقات کشوری را انجام داد.

کاظم طوفانبخش،رییس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی،اظهار داشت:سعی کردیم شانزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری جوانان و بزرگسالان را به بهترین شکل برگزار کنیم که البته مردم تکواندو دوست میانه نیز در این خصوص استقبال بسیار مطلوبی را از این رقابتها انجام دادند و فکر می کنم که سایر تیمها نیز از این میزبانی رضایت داشته باشند.

وی ادامه داد:در سالن از تماشای مبارزات زیبا واقعا لذت بردم و رقباتها بسیار نزدیک بودکه این نشان از اقتدار و رشد تکواندو در کشورمان دارد به همین منظور پیشنهاداتی را به سید محمد پولادگر دادم که امیدوارم مورد قبول قرار بگیرد.

طوفانبخش افزود:بدون شک تکواندو ورزش اول میانه محسوب می شود به نحوی که بیشتر جوانان آن یا تکواندو تمرین می کنند و یا اینکه به این رشته المپیکی علاقه دارند ولی در هر صورت تکواندو در میانه حرف اول را می زند.

وی در خصوص پیشنهاد خود به فدراسیون تکواندو نیز اشاره کرد:با توجه به پتانسیل بالایی که آذربایجان شرقی و تبریز در تکواندو دارد به رییس فدراسیون پیشنهاد کردم که در آینده تورنمنت بین المللی را در تبریز و به صورت دائمی برگزار و البته آنرا در برنامه فدراسیون و حتی در جهان ثبت کنیم که تلاش می کنیم که نظر مسئولین را برای این تورنمنت بین المللی جلب کنیم.












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد